Re: jeden spec 2 targety gcc

Bart. uzi18 w o2.pl
Śro, 18 Cze 2008, 18:57:34 CEST

Dnia 18 czerwca 2008 16:25 Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> napisał(a):

> Po co?

Bo nie bardzo chciałem tego dzielić.

> Jeśli to dwa różne targety gcc, a nie tylko ABI wybierane przełącznikiem
> tego samego kompilatora - to dwa różne spece.
> Tak samo, jak kompilatory dla alphy, sparca i ppc, czy też kompilatory
> i386 dla djgpp, mingw32 i natywny są w różnych specach.

Tak to sa rozne procki bo czesc to zwykle mikrokontrolery (jak crossavr-gcc), a czesc
to mikroprocesory z przeznaczeniem na system op.

Teraz rodzi się pytanie jeśli dla target arm-elf zostawiłbym crossarm-gcc.spec
To jak nazwac speca dla target arm-linux ?
Jak sobie tak na to patrze to pasuje mi tak : crossarm-linux-gcc.spec co Wy na to?

Pozdrawiam.
Bartłomiej Zimoń