SOURCES: ncurses-5.6-20080614.patch.gz (NEW) - new patch

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 21 Cze 2008, 18:44:34 CEST

W dniu 21 czerwca 2008 17:00 użytkownik Piotr Zięcik
<kosmo w miechow.com> napisał:

> Nie mówię, że nie.

Hehe.

> Wydaje mi się, że po prostu ktoś miał dzis zły dzień ...

Nie. Zupełnie nie o to chodziło. Ale sam stwierdzisz, że jeśli np.
updatuje się paczkę w której było 15 patchy i nagle 9 się nie nakłada,
to dobrze wiedzieć z commitloga po co te patche były. To info nie musi
być super długie. Przyjrzyj się, że praktycznie każdy developer stara
się tak robić.

> Z mojej strony EOT.

Nom, skoro dotarło, to dla mnie też.