Titanium i686 koncert życzeń.

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Nie, 22 Cze 2008, 16:32:36 CEST

Pewnie znalazłbym właściwszy adres.
Ten jednak nie wydaje mi się zły.
Mam dychawicznego laptopa.
Działa na nim titanium.
I działa ładnie.
Widzę, że raczej kde na topie, a ja używam xfce (czyli, ogólnie - gtk).
Oprócz audacious wszystko śmiga (Illegal operation).
Ponieważ do wyboru są inne odtwarzacze, to audacious mi nacią od pietruchy.
Natomiast:

wvdial
gg2 i/lub ekg2
umtsmon (wiem, to qt, ale bez kdelibs, gdybym znał lepsze klikadło do
gprs na gtk ze zliczaniem transferu, to wybrałbym owo)
wammu+gammu (do obsługi telefonu bardzo wygodne, ponieważ to
pythonownia, to może wxPython by wystarczyło narobić i paczki z sf.net
by działały?)
ppp-manager (ten z obsługą umts/gprs zamiast umtsmon może być)
gnumeric
abiword
gthumb

A może jest jakiś klikany dial-up z możliwością użycia po prostu
skryptów do gprs?

Mało nie chcę.
Jeśli dostanę g..., to się nie obrażę.
Na serwerze mam x64, a lap ma ledwie 10G dysku i trochę kaszle - sam nie
pobuduję :(.
Pozdrawiam Króla Marcina Titana i resztę silnej grupy.
--
WK