[Th-test] ccsm i zależność od python-compizconfig

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 23 Cze 2008, 11:10:20 CEST

On Mon, Jun 23, 2008 at 08:10:24 +0200, Łukasz Maśko wrote:

> odpali, to jeszcze jakaś inna aplikacja nie wstanie). Do tego na chipsecie
> Intela i855GM nie chce toto pracować przy akceleracji EXA, tylko na starym
> XAA. Traktuję to więc jako zabawkę i wodotrysk.

Mi na i865GM działa na EXA, ale wolno. Wydajność miała być poprawiona w
momencie włączenia obsługi TTM, ale że wyskoczył w międzyczasie GEM to
ciężko powiedzieć, kiedy będzie. Na razie można śmiało mówić, że nowsze
chipsety Intela NIE są poprawnie obsługiwane przez Linuksa, pozostaje
albo kupować starsze, albo używać nVidii z jej binarką.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>