Titanium i686 koncert życzeń.

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 25 Cze 2008, 00:21:57 CEST

Marcin Krol pisze:

> Czesc buildow sie wysypala, nie mam narazie czasu poprawiac.

Część potrzebowała dobudowania pośrednich pierdół.
Jednak postawiłem sobie buildera - na VMware.
Drobiazgi pobudowałem (wvdial, wammu, xbindkeys, blueman).
Na abiworda i gnumerica jeszcze się nie rzucam.
ppp-manager buduje się ładnie ręcznie.
Z ad-hoc sklejonego speca niestety pada.
Nie włącza własnych nagłówków po podaniu --includedir=/usr/include z
macr rpma.
A może to przy klejeniu *.Po?
Kiedy z ./configure wyrzuciłem powyższe pobudowało się, więc to chyba to.
Nie mam czasu na razie.
Dziwne też, że comgt nie ma w repo.
To zdaje się jeden z podstawowych programów do modemów 3G.
Jak już pisałem kiedyś wystawić własnego repo nie mam gdzie.
Jeśli ktoś te paczki chce (mam też trochę pod x64), to proszę o info.
Jakoś podeślę.
--
WK