pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 26 Cze 2008, 23:49:36 CEST

On Thu, Jun 26, 2008 at 10:32:27PM +0200, Bartosz Taudul wrote:
> Nijak. Może mam od razu całą infrastrukturę łącznie z możliwością słania
> na buildery zrobić?

Nic nie mówię o builderach, tylko o możliwości przetestowania, czy to
się nadaje do pracy z ogółem pakietów.

Kilka pakietów na krzyż to można trzymać w czymkolwiek, problemu
z wydajnością czy zasobami nie będzie.

A skoro już o pojedynczych pakietach mowa - ile czasu i łącza zajmuje
wykonanie drobnej poprawki w pakiecie kernel (powiedzmy dodanie krótkiej
łatki i wyrzucenie innej), jeśli źródła pakietu nie były wcześniej
ściągnięte?

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/