pld cvs -> hg (dawno temu jako cvs -> svn)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 29 Cze 2008, 10:41:43 CEST

On Sat, Jun 28, 2008 at 20:08:32 +0200, Witold Filipczyk wrote:

> Na dobrą sprawę wystarczy ostatnia wersja speca do pobrania.

A to niekoniecznie - pisałem już w tym wątku, jak w CVS-ie pobiera się
np. całe i samo DEVEL, więc przydałyby się wszystkie tagi i branche, o
ile ktoś zadeklaruje oczywiście, że mu to jakoś bardzo do szczęścia
potrzebne.

> A ile tych skryptów jest.

No właśnie w obecnym CVS-ie ...nie wiadomo;) Jeśli w git będzie jedno
repo per pakiet/spec, a więc tak czy siak nie będzie już możliwości,
żeby całość rezydowała w jednym wspólnym katalogu, to trzeba na te
skrypty zrobić jedno repo, np. wspomniane scripts.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>