[TH] [ ZAJĘTY ][ ZROBIONE ]

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Nie, 2 Mar 2008, 09:05:37 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Patryk Zawadzki i powiedziała :

                              ^^^^^^^

> Skrypty odpalają się w graficznym trybie tylko jeśli mają kontrolujący terminal.

Może doprecyzuję - to ta sama konsola, na której wyświetlane są
komunikaty z jądra, initrd, zgłasza się init, jest sprawozdanie z
konfiguracji urządzeń, "Zarządca zasobów: Wejście na poziom .... [5/3]".
Sytuacja jest niezależna od "trybu graficznego". Wszystkie TH, w tym
ładowane bez  vga=cośtam, jakie postawiłem mają tą przypadłość, a
konkretnie na :
Ustalanie informacji IP dla eth0 (dhcpcd)......[  ZAJĘTY  ][ ZROBIONE ]
Nie jestem pewny czy pozostałe usługi tak mają, ale na dhcpcd na pewno u
mnie, chyba, że popełniłem jakiś błąd w konfiguracji 7 maszyn. Jeszcze
miesiąc temu tego nie miałem, zmieniło się po którymś upgrade, a
napisałem o tym teraz przy okazji innego problemu, bo to tylko kosmetyka.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski