Brak BR w kde4-kdepimlibs.spec

Nie, 2 Mar 2008, 18:55:34 CET

Kamil Dziedzic wrote:
> Dnia sobota 01 marzec 2008, Andrzej Krzysztofowicz napisa=B3:

> Nie Twoje za=E6mienie tylko pewnie z=B3apa=B3e=B6 si=EA na to samo co ja w =
> pierwszym=20
> momencie. Kolega w temacie napisa=B3 "Brak BR w kde4-kdepimlibs.spec" ale j=
> u=BF w=20
> pierwszym po=B6cie stoi "Konieczne jest dodanie R: QtTest-devel. IMO nale=
> =BFy=20
> doda=E6 jeszcze R: openldap-devel."

Czyli dobrze mi sie zdawalo, ze cos jest nie tak.
W koncu nie po to wydzelalismy pakiety -devel, zeby ich zwykle pakiety
wymagaly.
Albo -devel do wlaczenia (czesciowego?) do wlasciwych pakietow, albo sposob
ladowania pluginow/bibliotek w KDE do poprawki.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36