SPECS: kadu.spec - some desc fixes/cosmetics

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 3 Mar 2008, 20:41:38 CET

Dnia niedziela 02 marzec 2008, Jakub Bogusz napisał:
> Zresztą nie ten jeden wymaga
> poprawek, spora część opisów w tym specu wygląda na pisane "na odwal
> się".

Przyznaje się, że te co ja dodawałem są w pewnym sensie na tej zasadzie.
Dokładnie to są w większości wyciągnięte z plików *.desc konkretnych modułów.
W tych plikach są opisy które miały w zamyśle autorów służyć też jako opisy
podpaczek. Nie miałem siły wnikać czy są ok czy nie... wolałem ten czas
poświęcić na inne poprawki w specu niż myślenie jaki by tu opis dać,
zwłaszcza, że przez 4 wersje rc specem się zainteresował może jedna, dwie
osoby... tak więc jak ktoś chce to niech poprawi te opisy... ja niestety nie
cierpię na nadmiar czasu.

p.s. W sumie to można to do TODO dodać jak się nikt nie zajmie tym.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic