SPECS: nast.spec

Pią, 7 Mar 2008, 16:23:01 CET

grzesiek Pycia wrote:
> W za=B3=B1czniku spec i patche potrzebne do zbudowania nast na PLD.
>
> Spec wrzuci=B3em ju=BF dawno na list=EA, poprawi=B3em zg=B3oszone b=B3=EA=
> dy, ale w=B1tek=20
> co=B6 umar=B3 i nie wiem czy co=B6 jest jeszcze nie tak, czy tylko nie zn=
> alaz=B3=20
> si=EA nikt ch=EAtny =BFeby wrzuci=E6 do cvs ;)

Tak BTW, to

: -# include <ncurses.h>
: +# include <ncurses/ncurses.h>

nie jest najlepszym pomyslem.

Raczej nalezaloby sprawdzic sciezke do plikow na poziomie ac/am lub dopisac
odpowiednie -I do polecenia kompilacji, jesli ac/am nie jest tu uzywane.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36