SPECS: authconfig

Paweł Zuzelski z w grabina.waw.pl
Pon, 10 Mar 2008, 09:03:40 CET

On Thursday 06 March 2008 14:47:59 Bartłomiej Zimoń wrote:
> Wiec opisy tego pakietu ktore byly w innych jezykach w specu juz nie sa
> potrzebne ?

OK, te opisy które potrafiłem poprawić (pl i en) - poprawiłem, resztę
zostawiłem. Czy teraz jest wszystko dobrze w specu?

Jeszcze nasunął mi się taki problem:

authconfig wywołany z opcją --update (tzn wtedy kiedy naprawdę modyfikuje
pliki konfiguracyjne) wyświetla komunikat:
grpconv: /etc/gshadow is not supported by this system.
Oczywiście to nie przeszkadza mu w żaden spoób w działaniu - authconfig i tak
robi swoje prawidłowo. Jednak ten komunikat może byc mylący dla uzytkownika,
który może go zinterpretować jako błąd. Pytanie co z tym zrobić:

najprostsze rozwiązanie: (ln -sf /bin/true /usr/sbin/grpconv) nie jest chyba
zbyt eleganckie. Drugi pomysł jaki mi przychodzi do głowy, to zmodyfikować
authconfig tak, żeby albo nie wyświetlał komunikatu od grpconv, albo dać
dodatkowy komunikat "Zignoruj poniższy błąd".

Co sie robi w takiej sytuacji?

--
Pozdrawiam,
Paweł Zuzelski