iwl4965

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 14 Mar 2008, 18:23:29 CET

On Fri, 14 Mar 2008, Patryk Zawadzki wrote:
> Jak w temacie, działa komuś ten chipset bez problemów?

Tak.

10:00.0 Network controller: Intel Corporation PRO/Wireless 4965 AG or AGN Network Connection (rev 61)

> Jeśli tak, to na jakiej kombinacji kernel + driver?
> kernel-2.6.22.19-3 + iwlwifi-1.2.25 - karta nie działa, pokazuje
> Encrption key: <too big>

kernel:		2.6.22.18-1
iwlwifi:	1.2.25-2

.19 będzie dzisiaj, bo i tak fglrx-a nowego będę wrzucał :)

BTW: poproszę o STBR kvm, bo jest dla starego kernela.

> kernel-vanilla-2.6.24.3-2 + wbudowany iwl4965 - kernel panic kilka
> sekund po załadowaniu sterownika

Tak daleko nie testowałem jeszcze...

> Za chwilę spróbuję jeszcze 2.6.22.19-3 + iwlwifi-1.2.0-2 (ostatnia
> stabilna wersja)

Generalnie im nowsze tym wydajniej mi chodzi ta karta.
Raczej bym to zgłosił na listach ichnich - całkiem ładnie reagują.

> Arch x86_64, ale to raczej bez znaczenia, na kernelu i686 też nie udało
> mi się odpalić sieci.

U mnie i686