sparc optflags

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Pon, 17 Mar 2008, 13:52:11 CET

Tomasz Mateja pisze:

> tylko jak majac arch sparc zacząć budowac sparcv9?
> builder -bb -c -r auto-th-gcc-4_2_3-1 gcc --target=sparcv9-pld-linux
> *** Configuration sparcv9-pld-linux-gnu not supported
Tu gcc nie obsluguje takiego targetu - no bo w sumie poco jak
sparc-*-linux daje rade tworzyc takie binaria.

> builder -bb -c -r rpm-4_4_9 rpm --target=sparcv9-pld-linux
> configure: error: C++ compiler cannot create executables
> See `config.log' for more details.
tu rpm szuka sparcv9-pld-linux-gcc, którego of coz nie ma.

Ktoś mi powie jak ma wyglądać konfiguracja rpm-a żeby przy
--target=sparcv9-pld-linux używal sparc-pld-linux-gcc z odpowiednimi
flagami - a nie chcial używać jakiegoś nieistniejącego kompilatora? - to
znaczy target=sparcv9 mialby tylko wplyw na flagi kompilatora (używając
sparc-pld-....) i rozszerzenie paczki.

Jeśli nikt nie wpadnie jak to zrobić (no można też zapatchować gcc -
tylko pytanie czy jest sens) to jednak zmienie flagi dla arch sparc -
przecieź i tak tego nikt nie używa hehehehe ;-).

Z drugiej strony dla czego sparcv9 - v9 sugeruje 64bitowa architekture -
ale ja sie nie znam.

--
T.