[TH] Stan aktualny ( było [AC] Upgrade)

Piotr Zięcik kosmo w miechow.com
Śro, 19 Mar 2008, 22:53:25 CET

Dnia środa, 19 marca 2008, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> IMO to jakiś bug w rpmie. W Th było to samo.

To ja jeszcze dorzucę jeszcze kila rzeczy z TH (x86_64):

1. Cryptsetup jest odpalany z rc.shutdown po przemontowaniu / w ro. Jak się
nie ma UDEV'a to w /dev/mapper zostają pliki i system przy starcie przyjmuje,
że urządzeniua są już zmapowane (w AC jest tak samo).

2. PDF'y (tak z 75%) wyglądają u mnie tak:
http://img181.imageshack.us/my.php?image=pdfvk4.png

To samo jest w xpdf i kpdf. xpdf wypisuje na konsoli, że nie może znaleźć
czcionek, które są zainstalowane i dostępne dla Xów (np. helvetica).
kghostview wyświetla ok.

--
Pozdrawiam.
Piotr Zięcik