Projekty PLD w CVS i SVN

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Sob, 22 Mar 2008, 21:50:08 CET

Witam,
jaki jest sens trzymania w CVS projektow, ktore zostaly przeniesione do
SVN?
Mowa miedzy innymi o
atob,cdpl,dml,rc-scripts,geninitrd,wireless-net,pldconf,linux-libc-headers.
Mi osobiscie zdarzylo sie commitnac zmiany do rc-scripts w CVS, po czym sie
okazalo, ze rc-scripts w CVS od kilku lat jest nieaktualne i wszystkie
zmiany commitowane sa do SVN.

Moze by usunac z CVS te przeniesione projekty, albo dac jakies konkretne
info na temat przeniesienia?
Nie wiem czy komus wczesniej zdarzyla sie podobna historia, ale moze
kiedys, znajdzie sie jakis dziwak jak ja, ktory commitnie do CVS zamiast do
SVN.

Pozdrawiam,
Sławomir Paszkiewicz