Projekty PLD w CVS i SVN

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 23 Mar 2008, 13:43:44 CET

2008/3/23 Tomasz Wittner <tomasz.wittner w gmail.com>:
> On Saturday 22 of March 2008, 22:09, Jakub Bogusz wrote:
>  > On Sat, Mar 22, 2008 at 09:50:08PM +0100, Sławomir Paszkiewicz wrote:
>  > > Witam,
>  > > jaki jest sens trzymania w CVS projektow, ktore zostaly przeniesione do
>  > > SVN?
>  >
>  > Archiwum. Zapis miał być zablokowany, ale jak widać przestało to działać
>  a `chmod -R a-w
>  {atob,cdpl,dml,rc-scripts,geninitrd,wireless-net,pldconf,linux-libc-headers} '
>  nie zadziała?

> [...]

To może ja zacznę. Dlaczemu nie możemy przejśc na SVN? Chciałbym mieć
możliwość trzymania kilku branchów danego pakietu obok siebie i
robienia zwykłego diffa. Chciałbym widzieć, które pliki mogę wywalić z
SOURCES po wyłączeniu patcha, a które są używane przez inny pakiet.
Flame on.

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution