SPECS: python-gnome-desktop.spec - use system waf and waf/__waf rp...

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 27 Mar 2008, 17:26:34 CET

2008/3/27 Bartłomiej Zimoń <uzi18 w o2.pl>:
> Wednesday 26 of March 2008 20:06:39 Jakub Bogusz napisał(a):
>  Zbadalem to troche i przychodzi mi na mysl (brzydki) hack a la:
>
>  export BIBLIOTEKI=/usr/lib
>  %waf ........
>
>  a latka na waf sprawdzalaby czy zdefiniowano zmienna ... i jesli tak to pcha to w lib.path ?
>  Oczywiscie prawdziwe jest to tylko dla pythona
>
>  Przygotowac taka latke?

Jeśli to część wscript, to poprawić tam po bożemu i zgłosić autorom
pakietu. Jeśli to część pliku waf, to poprawić w pakiecie waf.spec,
dodać go jako BR, używać zamiast lokalnej kopii i zgłosić patch
autorowi waf.

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution