Projekty PLD w CVS i SVN

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 29 Mar 2008, 17:10:06 CET

Dnia niedziela 23 marzec 2008, Jakub Bogusz napisał:
> Był błąd w skrypcie acl.pl. Dodałem obsługę komunikatu w acl.
>
> $ cvs ci -f -m '- test' ifcfg-description
> ***
> *** Commit denied, project moved to SVN repository.
> ***
> *** Contact CVS admin if you think there has been some mistake
> *** (rule no 7, file rc-scripts/sysconfig/interfaces/ifcfg-description)
> ***
> cvs commit: Pre-commit check failed
> cvs [commit aborted]: correct above errors first!
>

> Może być?

Jak dla mnie to za mało... ktoś spędzi 2 godziny na jakiś modyfikacjach
jakiegoś projektu w cvs a potem bach! Nie możesz zrobić commita bo nowsza
wersja jest w svn. Grejt 2h w plecy.
Poza tym IMO trzymanie nie istniejących projektów obok istniejących rzeczy to
wielki, wizualny bajzel.

Nie można by jak patrys zaproponował przenieść do attic?

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic