skype vs. skype-static

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 30 Mar 2008, 23:27:11 CEST

On Sun, Mar 30, 2008 at 11:31:57PM +0200, Kamil Dziedzic wrote:

> Naprawdę z wielką chęcią chciałbym usłyszeć odpowiedź na to pytanie.
w sytuacji gdy są używane wyłącznie aplikacje 64bitowe i nie ma potrzeby
instalowania 32bitowych - konieczność instalacji 32bitowych tylko dla
skype jest raczej poważną wadą ;) Jakby nie patrzeć - choćby zużycie
dysku będzie sporo większe nie mówiąc już o problemach z multilibami w
poldku.

Po co więc utrudniać sobie życie?

(blubranie o tabletkach i takich tam - może choć na tej liście
spróbujemy udawać poważnych ludzi?)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator