[AC] [TH] Polskie znaki na konsoli

Piotr Zięcik kosmo w miechow.com
Nie, 4 Maj 2008, 14:45:27 CEST

Witam.

Po ostatnim upgrade AC cześć polskich znaków na konsoli jest zastąpiona innymi
symbolami. Np. zamiast ś jest spacja, a zamiast Ę jest myślnik. Mam ustawione
LANG=pl_PL i dotychczas działało. Na TH też miałem ten sam problem (ale już
od pewnego czasu). Pomogła zmiana czcionki z lat2u na inną z jednoczesną
zmianą mapowania. Przegranie czcionek z "dobrego" releasu kbd nie pomaga.

Czy mi się tylko wydaje, czy mamy zwalony pakiet kbd ?

PS. Temat jest także obecny na foum, ale tam nikt na niego nie odpowiedział.

--
Pozdrawiam.
Piotr Zięcik