Ikona /usr/share/pixmaps/touchpad.png - uszkodzona?

Przemysław Firszt pefi w o2.ie
Nie, 4 Maj 2008, 23:12:27 CEST

Dnia 2008-05-04, nie o godzinie 22:54 +0200, Łukasz Maśko pisze:

> kview pokazuje ją poprawnie, GIMP również nie ma problemu z jej otwarciem.
>
> $ file touchpad.png
> touchpad.png: PNG image data, 128 x 128, 8-bit/color RGBA, non-interlaced

No to zmieniam pytanie: co zrobić, żeby w/w ikona pojawiała mi się w
menu? Bo obecnie próba otwarcia np. gimpem kończy się tak:

Komunikat: Obraz PNG
Błąd przy odczytywaniu pliku "/usr/share/pixmaps/touchpad.png". Plik
może być uszkodzony.
Komunikat: GIMP
Nie można otworzyć pliku "/usr/share/pixmaps/touchpad.png":
Wtyczka Obraz PNG nie może otworzyć obrazu

Plik ma 1459 b i nie mogę go otworzyć przy pomocy gimpa/GQview/gThumb

Zainstalowełem kview i ......... unknown image format..
Jakieś pomysły?
Przemo