padł mi Xorg

Bartosz Go?ek bartosz.golek w gmail.com
Pią, 9 Maj 2008, 20:55:43 CEST

Witam.
Przedwczoraj zrobiłem upgrade systemu do aktualnego Th. Wczoraj
zaktualizowałem ostatnie błędy w aktualizacji poprzez użycie --nodeps
(sperl, perl-*), skompilowałem też z cvs'u jakiś pakiet wymagany przez
wesnoth0-1.4 (w repo mamy wersję 1.34 a potrzeba 1.35)

Niestety dzisiaj serwer Xorg zaraz po pokazaniu się loga NVidia pokazuje
kursor na czarnym ekranie a zaraz potem wywraca się i wraca do konsoli lub
zapętla i ponownie pokazuje NVidia (na nv to samo tyle że bez logo), Dzieje
się tak neizależnie czy odpalam przez Telinit 5, startx z root'a czy
/etc/init.d/kdm start/restart.

Niestety w logach Xorg pusto, nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny.
Próbowałem robic "strace startx" ale nic mi to nie mówi jedynie co moja
uwagę zwróciło to Close(10) pod koniec strace'a.

Jakieś porady?

Pozdrawiam
Bartosz Gołek