padł mi Xorg

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 11 Maj 2008, 10:47:16 CEST

Dnia niedziela, 11 maja 2008, Bartosz Go?ek napisał:
[...]
> dmesg <http://www.bartoszgolek.pl/logs/dmesg>,
> Xorg.0.log<http://www.bartoszgolek.pl/logs/Xorg.0.log>,
> kernel <http://www.bartoszgolek.pl/logs/kernel>,
> syslog<http://www.bartoszgolek.pl/logs/syslog>

Z logów wynika, że używasz sterownika w wersji 71.86.04 (czyli ze speca
nvidia-legacy) do karty GF4 440 MX. Mam taką samą w starym kompie i bardzo
podobną (GF4 440 Go 64M) w laptopie. U mnie pracuje ona poprawnie na
sterowniku ze speca nvidia-legacy2 (wersja 96.43.01). Zmień sterownik i
wtedy spróbuj jeszcze raz.