Re: padł mi Xorg

Bartosz Go?ek bartosz.golek w gmail.com
Nie, 11 Maj 2008, 20:27:27 CEST

W dniu 11 maja 2008 18:57 użytkownik Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał:

> taki
>
> BÄ…dĹş Ĺ‚askaw:
> 1. nie toppostować,

mój błąd

> 2. nie wysyłać kilka razy tego samego,

miałem problem z dostarczaniem maili na listę (nie wiem dlaczego)

> 3. poprawić sobie kodowanie w nagłówkach,

pisze z webmaila gmail i nie znalazłem nigdzie opcji kodowania nagłówków

> 4. nie pisać na devel rzeczy niezwiązanych z developerką - masz błędy,
> zgłość na bugs albo pytaj na users.

pytam tu bo nawet nie wiem jak szukać błędu skoro w logach nic nie ma. mam
wrażenie że deweloperzy najszybciej będą wiedzieć jak to ugryźć, na bugs nie
mogę zgłosić bo nie wiem gdzie jest problem,