Problem z xen.spec

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 12 Maj 2008, 08:46:02 CEST

On Sun, May 11, 2008 at 11:24:14PM +0200, Łukasz Chrustek wrote:
> Witam

> No nie pomyślałem, chyba za dużo roota, a za mało sudo w moim
> przypadku. No i pomyśleć też czasem warto :), a i poczytać nie zawadzi
> :)
>
> Wracająć do tematu: nikt nie próbował budować xen z tego speca ? Czy
> raczej na en uderzyć ?

Ja próbowałem przygotowując xen-3.2. Tandem kernel-xen.spec:HEAD +
xen.spec:HEAD udało mi się doprowadzić do sytuacji, w której startuję
dom0, z domU były problemy.

Jak na razie jedyna działająca kombinacja to xen-3.0.2, w skład którego
wchodzą kernel.spec:LINUX_2_6_16 i xen.spec:XEN_3_0_2.

Adam

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.