SPECS: amavis-stats.spec - ugly workaround: hack config.sub with sed to pre...

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 12 Maj 2008, 20:17:17 CEST

Mniej wiecej Mon, May 12, 2008 at 07:21:36PM +0200, zainteresowany Bartosz Świątek rzekl:

> Ale, że tak zapytam nieśmiało. Co ma soft zainstalowany na FTP do
> speca i softu zainstalowanego na builderach? Bo nie widzę powiązania,
> jak niewpisanie tego BR: sed >= 4.0 może się odbeknąć temu FTPowi?
> Nijak. Na builderach sed < 4.0 nie mamy, więc wg mnie wszystko jest
> cudnie i kolorowo i cukierkowo.

A nie prościej zamiast się przekomarzać napisać odpowiednie makro, które
samo wykryje jaka to wersja seda i będzie miało tą wyuzdaną funkcjonalność?
I zastąpić wszędzie przez np %{sed_i}. Oczywiście zamieni to siekerę na
kijek, bo trzeba będzie dopisać rpmbuild(macros) > N, ale ostatecznie
zakończy ten zagmatwany spór na przyszłość. Kto chętny do podbicia sobie
statystyk commitów? ;)

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%