kernel-desktop.

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 15 Maj 2008, 11:04:57 CEST

Mniej wiecej Tue, May 13, 2008 at 02:25:21PM +0200, zainteresowany Tomasz Witek rzekl:

> Pomaga. Dzięki.
> Chyba trzeba sie pozbyc tego pakietu.

Trzeba pożąglować tylko kilkoma modułami. Bywają takie, które są niby w
katalogu pcmcia, ale ich kod jest też używany przez coś innego, stąd
takie efekty. Na branchu LINUX_2_6_24 (i LINUX_2_6) kernel.spec jest to
(prawie do końca) poprawione.
Ja to bym chętnie wywalił do podpakietu moduły do rzadkiego sprzętu, nie
używane za często itd. Takie TokenRingi, ATMy, dziwne systemy plików
itp.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%