Informacyjnie: kernel.spec -r LINUX_2_6

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 15 Maj 2008, 11:15:32 CEST

Wczoraj skompilowałem, zainstalowałem. Dla zainteresowanych - nie działa mi
poprawnie (i może tam też nie będzie) TuxOnIce, czyli programowa hibernacja
na dysk. Po prostu zaczyna się hibernacja, po czym całość się zatrzymuje i
na coś czeka. I tyle. Można kompa zrestartować przez Alt-SysRq-B, więc
kernel nie wisi definitywnie. W logach nic się nie pojawia, ostatni
zapisany komunikat to:

[ 3299.152460] TuxOnIce: Normal swapspace found.
[ 3299.168140] TuxOnIce 3.0-rc7, with support for usm, compression, swap
storage, userui, file storage.
[ 3299.168571] Initiating a hibernation cycle.

Na kernelu 2.6.24.7 (-r LINUX_2_6_24) to samo działa idealnie.