kernel-desktop.

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 15 Maj 2008, 11:49:43 CEST

Dnia czwartek, 15 maja 2008, Patryk Zawadzki napisał:
[...]
> Jaka dokładnie jest korzyść wydzielania kernel-pcmcia i
> kernel-sound-alsa/oss?

Mniej więcej pół mega mniej na dysku w przypadku, gdy nie są one potrzebne
(np. na mojej workstacji, gdzie używam alsy i nie mam PCMCIA. Nie za często
odpala się depmod, więc trochę dłuzszy czas na tą operację ze względu na
większą liczbę pakietów pewnie nie jest problemem. Ale zajętość dysku może
mieć znaczenie w specyficznych sytuacjach.