Maxima. Jak dolaczyc trzy zapomniane pliki?

Kacper Kornet kornet w camk.edu.pl
Pią, 16 Maj 2008, 20:49:26 CEST

Właśnie siedzę nad maxima.spec i nową wersją 5.15.0 Okazuje się, że w
oficjalnych źródłach zapomnieli wypuścić trzech plików ze skryptami
potrzebnymi do regeneracji dokumentacji. Powiedzmy skrypt.sh,
skrypt.awk, skrypt.sed. Nie problem wyciągnąć je z ich repozytorium
tylko nie wiem w jakiej postaci je wrzucić do naszego. To co mi
przychodzi do głowy to:

1. Dodatkowe Source dla każdego pliku i ich ręczne kopiowanie do
odpowiedniego miejsca.

2. Zrobić mały dodatkowe archiwum .tgz z nimi i jego rozpakowanie w
sekcji %setup

3. Jeden Patch, który tworzy te pliki w odpowiednim miejscu (tak robi
Mandriva).

Który z tych sposobów, a może jakiś inny, jest preferowany w PLD?

--
  Kacper Kornet