th-686

Maciej Jan Broniarz gausus w gausus.net
Sob, 24 Maj 2008, 11:15:04 CEST

W dniu 24 maja 2008 11:11 użytkownik Adam Gołębiowski
<adamg w biomerieux.pl> napisał:

> Ja mogę, ale potrzebuję dostępu do tej maszyny.

Zaraz sie to da uczynic. Ale jest jeden problem. Bawiliscie sie moze
kontrolerami RAID Adapteca?

Mam model 5805  ktory ciagle twierdzi ze firmware image is corrupted.
Robilem upgrade firmware, resetowalem pamiec kontrolera i nadal to
samo.
Narzedzie do konfiguracji pozwala zalozyc raida, widzi dyski etc, ale
po reboocie jest bios not installed i tyle.

Ma ktos pomysl?
gausus