th-686

Maciej Jan Broniarz gausus w gausus.net
Sob, 24 Maj 2008, 11:35:10 CEST

W dniu 24 maja 2008 11:32 użytkownik Andrzej Krzysztofowicz
<ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał:

> Pomyslu nie. Ale spotkalem to samo w jakims Adapteku pare lat temu.
> Skonczylo sie wymiana kontrolera na inny, bo koniecznosc odwiedzania
> serwerowni po kazdym reboocie byla wkurzajaca.

Pic w tym ze ja sie nawet zabootowac nie moge z niego bo zaden OS go nie widzi.
CO jest akurat logiczne skoro kontroler mowi ze nie ma biosu i nie wstanie

gausus

--
[ -----< Maciej Jan Broniarz || gausus w gausus.net >------ ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |