SPECS: kde4-kdelibs.spec - include kde4automoc for now (to removed in beta1...

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Czw, 29 Maj 2008, 08:55:13 CEST

Bartosz Świątek wrote:

> Aha, zapomniałem dodać, że u mnie kde4automoc (PLD Titanium) nie jest
> w ogóle budowane, więc Twoja zmiana u mnie powoduje wykrzaczenie się
> buildu.

A u mnie powoduje wykrzaczanie sie buildu brak mojej zmiany ;). Moze w
takim razie trzeba jakiegos if-a dodac, skoro sa takie rozbieznosci...