maxima.spec: /usr/share/maxima -> /usr/src

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 30 Maj 2008, 19:18:21 CEST

W dniu 30 maja 2008 19:10 użytkownik Bartosz Świątek
<shadzik w gmail.com> napisał:

> Nie mv a install. Przy mv szlag trafi ewentualne zastosowanie
> --short-circuit po raz n-ty.

A tak w ogóle to w tym przypadku patch na to common.mk wydaje się
bardziej racjonalnym posunięciem, bo wszystko za nas załatwi "make
install" i nie trzeba się bawić w "install/cp"