maxima.spec: /usr/share/maxima -> /usr/src

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 30 Maj 2008, 19:57:05 CEST

W dniu 30 maja 2008 19:49 użytkownik Kacper Kornet <kornet w camk.edu.pl> napisał:

> Jak zrobię:
>
> mkdir -p $RPM_BUILD_ROOT%{_usrsrc}/%{name}-%{version}
> mv $RPM_BUILD_ROOT%{_datadir}/%{name}/%{version}/src/* \
>        $RPM_BUILD_ROOT/%{_usrsrc}/%{name}-%{version}

Nie rób "mv"! Ostrzeżenia o niespakietowanych plikach można wyłączyć
na pierdylion sposobów z których jednym jest choćby "rm -f" rzeczonych
plików.
Czemu się na patcha nie zdecydowałeś?

%doc