SPECS: kde4-kdelibs.spec - include kde4automoc for now (to removed in beta1...

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Pią, 30 Maj 2008, 23:23:46 CEST

Wednesday 28 of May 2008 23:12:03 Bartosz Świątek napisał(a):
> Aha, zapomniałem dodać, że u mnie kde4automoc (PLD Titanium) nie jest
> w ogóle budowane, więc Twoja zmiana u mnie powoduje wykrzaczenie się
> buildu.

Hmm a nie zalezy to od tego czy budowalismy pakiety pomocnicze przez kde4-kdesupport czy wszystko oddzielnie ?

Ja mam ten sam problem co Bartek a instalowalem kde4-kdesupport.

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń