[SPECS] xorg-driver-video-fglrx.spec - up to 8.10.1

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Pon, 3 Lis 2008, 01:15:01 CET

On Monday 03 of November 2008, Bartosz Świątek wrote:

> Czy wystarczyłoby zrobić więc jakieś Provides: lib(dri) czy coś w tym
> stylu i do Xservera dodać Requires: lib(dri)?
> User by musiał tylko wybrać jaki sterownik chce (z tych które
> providują lib(dri)).

Tylko, że opensourcowe wymagają wyłącznie z jedną konkretną libdri, a fireglx
z jedną konkretną swoją więc tu żadnego wyboru być prawa nie ma.

Requires to prędzej do driverów. Choć praktycznie to nie wiem na jakich
zasadach jest używane libdri w xserverze.