Uaktualniony spec i src.rpm dshowserver.

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Pon, 3 Lis 2008, 13:24:23 CET

On Mon, Nov 03, 2008 at 12:30:05PM +0100, Wieslaw Kierbedz wrote:
> Przemyslaw Iskra nagli:

> A co to jest EA?
> Gdzie wytknął?
> Ja jestem niedzielny developer.
> Nie występuję po rw, bo to by było martwe konto.
> Dlatego tu podsyłam wypociny.
> Zrobicie z tym, co uważacie.
> U mnie działa. Tyle mogę wycisnąć.
> Jeśli chodzi o "czystość rasową", to mogę uwzględniać.
> Bylebym wiedział co.

ExclusiveArch, czyli jedyne arch na których się to buduje. Zobacz czy
działa Ci po tym co namieszałem.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org