wydzielenie libglx/libdri z xservera pod katem fglrx/nvidia.

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 5 Lis 2008, 01:12:52 CET

W dniu 5 listopada 2008 00:45 użytkownik Pawel Golaszewski
<blues w pld-linux.org> napisał:

> Myślę, że w pierwszym podejściu to dobre rozwiązanie.
> Po wydzieleniu będzie można się zastanowić co i na jakich zasadach
> wymaga...

Zastanowić się trzeba też czy taki X -configure nie robi czasem
standardowo, bezwzględnie czy libdri jest czy jej nie ma, LoadModule
dri. Wtedy będzie problem, bo X można mieć, ale niekoniecznie trzeba
chcieć mieć driver od jakiejś karty graficznej.

Z tymże to wielkim problemem też nie jest.

Tylko właśnie co lepiej, żeby Xserver wymagał lib(dri), które by
dostarczało xorg-xserver-libdri i taki sterownik
xorg-driver-video-fglrx. Czy żeby np. taki xorg-driver-video-intel
wymagał tego lib(dri)?