a2ps: bconds, BR

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Śro, 5 Lis 2008, 11:19:09 CET

Witam,

a2ps różnie się buduje w zależności od tego, czy jest zainstalowane
libpaper-devel. configure wykrywa obecność tej biblioteki i różnie
konfiguruje źródła. Niestety configure dla a2ps nie posiada
opcji '--with-libpaper', żeby można było wymusić określone zachowanie.

Obecnie problem ten jest rozwiązany w specu przez
"BuildConflict: libpaper-devel"

Nie podoba mi się to rozwiązanie bo nie daje możliwości zbudowania a2ps z
libpaper.

W związku z tym pytanie: czy prawidłowym rozwiązaniem byłoby dodanie
bconda "with libpaper", który byłby wykorzystany *tylko* w taki sposób:

%if %{with libpaper}
BuildRequires:	libpaper-devel
%else
BuildConflicts:	libpaper-devel
%endif

Czy coś takiego jest dopuszczalne? Wydaje mi się, że takie rozwiązanie będzie
łatwiejsze w późniejszym utrzymaniu niż patchowanie plików ac/am.

--
Pozdrawiam,
Paweł