wydzielenie libglx/libdri z xservera pod katem fglrx/nvidia.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 5 Lis 2008, 17:00:15 CET

On Wed, Nov 05, 2008 at 01:12:52AM +0100, Bartosz Świątek wrote:

> Zastanowić się trzeba też czy taki X -configure nie robi czasem
> standardowo, bezwzględnie czy libdri jest czy jej nie ma, LoadModule
> dri. Wtedy będzie problem, bo X można mieć, ale niekoniecznie trzeba
> chcieć mieć driver od jakiejś karty graficznej.

libdri i libglx są wczytywane przez sam Xserver, domyślnie, o ile nie
zostaną wyłączone explicite w konfiguracji (są na domyślnej liście
LoadModule).

> Z tymże to wielkim problemem też nie jest.
>
> Tylko właśnie co lepiej, żeby Xserver wymagał lib(dri), które by
> dostarczało xorg-xserver-libdri i taki sterownik
> xorg-driver-video-fglrx. Czy żeby np. taki xorg-driver-video-intel
> wymagał tego lib(dri)?

I po tej własności pociągnął któryś zamknięty sterownik?

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/