ANN: New kernel in Th - 2.6.27.4

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 5 Lis 2008, 22:58:40 CET

Mniej wiecej Wed, Nov 05, 2008 at 10:20:05PM +0100, zainteresowany Tomasz Mateja rzekl:

> http://pld.pastebin.com/m2d7560f2
> ale buduje z nowa latka - jak bedzie ok to commitne

Nie wiem gdzie chcesz commitować, ale na kernel.spec w LINUX_2_6 wrzuciłem
działającego squashfsa. Niestety aufs wiesza się u mnie na śmierć. Czy
ktoś może sprawdzić działanie aufs na vanilli?

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%