ANN: New kernel in Th - 2.6.27.4

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 6 Lis 2008, 01:58:56 CET

Mniej wiecej Thu, Nov 06, 2008 at 12:10:05AM +0100, zainteresowany Pawel Kwiatkowski rzekl:

> sudo modprobe aufs
> FATAL: Error inserting aufs
> (/lib/modules/2.6.27.3_vanilla-1/kernel/fs/aufs/aufs.ko.gz): Unknown
> symbol in module, or unknown parameter (see dmesg)
>
> dmesg | tail  -1
> aufs: Unknown symbol security_inode_permission

Ech, to przez brak jednej z tych łatek, którą zahaszowałeś
(aufs-disable-security_inode_permission.patch). Ten symbol w kernel.spec
eksportujemy, bo potrzebują go unionfs i apparmor. Przejrzę jutro o co
chodziło i coś wymyślę.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%