Trzeba przebudować xorg-driver-video-intel.spec

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 8 Lis 2008, 08:55:04 CET

Dnia sobota, 8 listopada 2008, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
[...]
> Możesz sprawdzić 1.5.3-2 pod tym kątem ?

Teraz na "always" i "smart" fonty już są cacy. Nawet compiz działa.
Na "greedy" niestety ciągle sieczka na ekranie. Czy mógłbyś napisać w
skrócie, co się zmieniło od wersji 1.5.3-1 (tam było po staremu, czyli
źle), to dopiszę do bugreportu dla xorg. Ewentualnie sam to możesz
zrobić ;-)