Linux-Live i MENU BACKGROUND

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 10 Lis 2008, 03:19:40 CET

Czy ktoś też miał z tym problem?

Mam obrazek 640x480, indeksowany na 16 kolorów.
Pakuję go do /usr/lib/linux-live/cd-root/boot/ - czyli tam gdzie się
linux-live go spodziewa.
Moja konfiguracja isolinux.cfg wygląda następująco:

MENU TITLE PLD-Linux Titanium LiveCD KDE4
MENU BACKGROUND /boot/ti-splash.png

PROMPT 0
TIMEOUT 100
DEFAULT /boot/vesamenu.c32

No i dupa, obrazka przy wystartowaniu .iso nie ma.
Już cudowałem na różne sposoby, łącznie z tym, że konwertowałem go na
.ppm a potem .rle, ale w dokumentacji stoi jak byk, że albo PNG, albo
JPEG.
Jak zamieniłem vesamenu.c32 na ten z obecnego syslinux, które mamy w
repo (pliki się różnia rozmiarem) to już w ogólę kaszana na pulpicie i
nie da się niczego zbootować.

Jakieś fixy na to? Bo google nic nie wie a te howtosy, które można
znaleźć to tylko się do /dev/null nadają.

Pozdrawiam.