Linux-Live i MENU BACKGROUND

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 10 Lis 2008, 17:14:26 CET

W dniu 10 listopada 2008 11:12 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Musisz wzucić obrazek i przekonfigurować oba bootloadery - syslinux i
> isolinux. Jeden jest używany na USB, drugi na CD/DVD.

Dzięki ale to nie było to. Okazuje się że pliki graficzne nie mogą
zawierać w nazwie znaków:
,.:;()[]{}-_+= i pewnie jeszcze jakichś. Konfigurację miałem jak
najbardziej poprawną, tylko że plik nazywał się ti-splash.png no i już
nie działało. Zmiana nazwy na np. splash.png pomogła.