Nazwy rpmów

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 14 Lis 2008, 03:10:58 CET

Cześć,

tak sobie czasem patrze na spece np. z fedory i oni (ale w sumie tez
mandriva itd.) robią coś takiego:

Release:	1%{?dist}

Czego wynikiem jest potem coś w stylu: pakiet-wersja-1fedora.arch.rpm.

Jest jakiś powód dlaczego my nie przedstawiamy od razu w ten sposób
swoich pakietów?
W jakichś rpmsearch'ach często pokazują się pakiety dla PLD ale tak od
razu to nie wiadomo czy to nie podróbka, albo dla jakiej wersji PLD
ten pakiet...

Tak pytam z ciekawości, bo może to niegłupie by coś tam dodawać
dodatkowo (ze w metainformacjach rpma stoi PLD to ja wiem).

Pozdrawiam,