[OT] Uprawnienia na /srv

Pawel Dlugosz pawel w dlugosz.eu
Pią, 14 Lis 2008, 14:34:42 CET

Tomasz Pala pisze:
> On Fri, Nov 14, 2008 at 14:18:02 +0100, Pawel Dlugosz wrote:

> xawery.dhorfjowski dość jednoznacznie identyfikuje. Daną osobową jest
> nawet: "rosyjski bokser o wadze ok. 150 kg i 215 cm wzrostu", bo wiadomo
> że chodzi o Wałujewa, tak samo jak 'brat prezydenta RP'. Przeczytaj ustawę.

Ano, czytałem. Przytoczyłeś tu pewne specyficzne przykłady i generalnie
z nimi się zgadzam, ale samo imię i nazwisko nie identyfikuje
jednoznacznie danej osoby, bo to jest cecha powtarzalna (poza jakimiś
skrajnymi przykładami) i w ogóle może być np. aliasem literackim :)

Jakoś nie widzę też nazwy konta:
rosyjski_bokser_o_wadze_ok._150_kg_i_215_cm_wzrostu

Chociaż oczywiście można.

(Przy okazji ja np. nie wiem o kogo chodzi, nie interesuję sie boksem :))

--
Paweł (duddits) Długosz
.::http://dlugosz.eu::.