[OT] Uprawnienia na /srv

Pawel Dlugosz pawel w dlugosz.eu
Pią, 14 Lis 2008, 15:03:04 CET

Tomasz Pala pisze:
> W ogólnym przypadku tak, jednak należy się liczyć z tym (nawet
> posiadając jakieś forum z możliwością rejestracji użytkowników), że ktoś
> poda danę osobową.

No ok., ale ja chciałem pokazać, że nawet jeśli to zrobi (znaczy poda
swoje prawdziwe imię i nazwisko) to nie jest to dana sama w sobie,
która tę osobę jednoznacznie identyfikuje. Po prostu.

Dopiero w zestawieniu z innymi danymi o tej osobie (adres, PESEL, NIP,
czy co tam jeszcze) można mówić o jednoznacznej identyfikacji.

Przykładowo jak znasz czyjeś nazwisko i powiedzmy adres email to nie
są to dane, które mogą kogoś jednoznacznie zidentyfikować.
Ja przynajmniej tak rozumiem ustawę.

--
Paweł (duddits) Długosz
.::http://dlugosz.eu::.